.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همچنان قهرمانیم ؛
وزنه برداران نوجوانان مازنی طلاها درو کردند
شمال نیوز : یک بار قهرمانی در گروه سنی نوجوانان می ارزد به ۱۰ بار قهرمانی در رده های بالاتر و بزرگسالان چون آینده را خوش و روشن نوید می دهد. مازندران سال هاست قدرت در این رده را قبضه کرده و اینگونه است که صاحب پشتوانه ای غنی هستیم که چون انباری پر از افتخار است که خالی نمی شود.....
وزنه برداران نوجوانان مازنی طلاها درو کردند

شمال نیوز : یک بار دیگر و تکراری ترین و قشنگ ترین لحظه های وزنه برداری استان در سال های اخیر به چشم آمد، مازندران در بالاترین سکوها به سان یک قهرمان مطلق. خبر خوش تازه هم از راه رسید، مازندران فاتح بلامنازع وزنه برداری قهرمانی نوجوانان زیر ۱۵ کشور در سال ۹۷ به میزبانی البرز.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مازند24 ، در کرج حرف از هر چه بود، از مازندران بیشتر و با غایت احترام بود. وزنه برداران کم سن و سال مازندرانی فوق تصور بودند برای بقیه، اما باور پذیر برای ما که هیچگاه دلخوش به این نتایج نبودیم با این حال اولین گروه سنی مسابقاتی را هیچوقت آسوده نگرفتیم.

هیات وزنه برداری مازندران باز هم با تواضع به کناری می ایستد و می گذارد این جشن و سرور مختص ورزشی ها بماند و لابد از حالا برای ساخت نسل بعدی به برنامه ریزی می پردازد اما حیف است به همین سادگی از این قدرت نمایی شوق انگیز که متضمن شکوهی وجدآور در آینده است، بگذریم.

هدایت تیم مازندران به آیدین نصرتی جوان سپرده شد که هر روز در کلاس و جلد یک مربی لایق و تمام عیار بیشتر فرو می رود. اکبر غلام نتاج باتجربه و فکور هم همراهی اش کرد تا کرج تا مازندران هر بار که روی صحنه می رود مدال های طلا را برباید.

مهدی جعفری، مبین کاسب، محمد پورحسن و علی یوسفی طلایی ها، باربد مولایی نقره و امیررضا محمد نیا برنز گرفتند تا مازندران با قوایی ستودنی بالاتر از فارس، خوزستان، اردبیل و تهران که رقبای سنتی هستند سزاوارانه قهرمان شود. کدامیک را می توان سوا کرد و بهترین دانست وقتی جملگی عالی بودند حتی آنها که طلایی نشدند ولی تا آخر با پولاد سرد جنگیدند.
علی یوسفی بهترین وزنه بردار مسابقات شد حال آنکه مهرماه باید در المپیک نوجوانان وزنه بزند و آنجا هم طلایی شود. مهدی جعفری هم خوشحال مان کرد که مازندران در سبک وزن هم سودایش برای قهرمانی را به حقیقت بدل کرده است.

یک بار قهرمانی در گروه سنی نوجوانان می ارزد به ۱۰ بار قهرمانی در رده های بالاتر و بزرگسالان چون آینده را خوش و روشن نوید می دهد. مازندران سال هاست قدرت در این رده را قبضه کرده و اینگونه است که صاحب پشتوانه ای غنی هستیم که چون انباری پر از افتخار است که خالی نمی شود.

این دستان پر و پیمان را مرهون مربیان زحمتکش استان در شهرهای مختلف هستیم، به تعهد مربیان سازنده و سپید موسوی و تخصصی مربیان جوان و خلاق مثل آیدین نصرتی که حرافی بلد نیستند اما در عملگرایی از همه بادانش تر هستند.
یک سهم بزرگ هم بگذاریم برای روسای هیات های شهرستانی و به ویژه عباس رحیمی رئیس هیات استان و مجموعه کابینه اش که سال هاست نه از تعریف ها سرمست می شوند و نه از نمامی ها و سخن چینی های عده ای کنار گذاشته که متاسفانه مازندرانی هستند اما چشم ندارند این پیروزی های بزرگ و مطلق را ببینند و باور کنند.

وزنه برداری مازندران سال های آتی خود را تامین کرده اما استراحتی در کار نیست. روزهای بزرگتری در پیش است. این پسرها می توانند شاهکار کنند و باز بدرخشند. منتظر باشید که هر بار با خبری خوش غافلگیرتان کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.